کد خبر: ۸۹۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۱
عسگری تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی کرونا و گام دوم انقلاب در کنار تعهد تخصص تناسب با مردم جامعه محیط بین الملل ورود به قرن جدید و گام دوم انقلاب نیز باید سنجیده شود.

وزیر پیشنهادی مشخص کند چه میزان فروش نفت افزایش خواهد یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهدی عسگری نماینده البرز در جلسه امروز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت گفت:‌ از مهمترین تصمیمات مشترک دولت با مجلس انتخاب وزرا است البته انتخاب با رییس جمهور و رای اعتماد با مجلس است و محصول آن را نیز طی چهار سال مردم خواهند دید.

وی گفت: برخی وزارتخانه‌ها نقش تامین منابع را دارند که وزارت نفت و اقتصاد و صمت از جمله آنهاست.

عسگری تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی کرونا و گام دوم انقلاب در کنار تعهد تخصص تناسب با مردم جامعه محیط بین الملل ورود به قرن جدید و گام دوم انقلاب نیز باید سنجیده شود. 

وی خاطرنشان کرد: امروز نفت تحریم است موضوع دیگر سهم 14.5 درصدی شرکت نفت و انتقال گاز است. اکنون اولویت اصلی تجارت و فروش نفت و بازگشت ارز است.

عسگری تاکید کرد: ‌آقای اوجی دارای تخصص است اما مهم سنجش تناسب با شرایط موجود است ایشان در حوزه گاز تجربه دارد اما موضوع اصلی تحریم است اگر فروشنده نفت و گاز هستیم قیاس آنها مع الفارق است این تفاوت را ایشان چگونه جبران می‌کند.

وی تاکید کرد: باید مشخص شود اکنون چه میزان نفت می‌فروشیم و قرار است چه میزان افزایش پیدا کند همچنین باید مشخص شود سرمایه گذاری در نفت گاز و پتروشیمی چه میزان افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: