کد خبر: ۸۹۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
رئیس فدراسیون فوتبال از تائید میزبانی کشورمان برای مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی خبر داد.

با اعلام عزیزی خادم؛ میزبانی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی تائید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: شهاب عزیزی خادم اعلام کرد: به لطف خدا و دعای خیر مردم اتفاق مهمی بعد از سالها رخ داد و ان شاالله در بازی با سوریه میزبان خواهیم بود. این مهم می تواند راه صعود ما را هموار کند.

وی افزود: در این چند سال شاهد میزبانی نبودیم که حق اصلی فوتبال ما بود. با یک تیم بسیار کارآمد و تلاش های رسمی و غیر رسمی و رفتار همکاری گرایانه به این مهم رسیدیم. جا دارد از مجموعه سازمان صدا و سیما تشکر کنم که همکاری مناسب را انجام دادند. از آقای علی عسگری و فروغی تشکر می کنم که در ستاد آماده سازی میزبانی حضور داشتند.

عزیزی خادم تاکید کرد:امیدوارم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم چون در بحث میزبانی باید کارهایی صورت می گرفت. ویزای اعضای این تیم تقریبا آماده و تحویل وزارت امور خارجه شده و این تیم با یک کاروان 45 نفره عازم تهران می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: