کد خبر: ۸۹۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۳
یک نماینده مجلس گفت: نظرات کمیسیون‌ها درخصوص وظایف وزیر پیشنهادی مشخص و شفاف نیست.

گزارش کمیسیون‌ها در مورد صلاحیت وزرای شفاف نیست/ شأن رؤسای دانشگاه‌ها را پایین نیاوریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی امروز ( کمیسیون‌ها در خصوص وظایف وزیر پیشنهادی مشخص نیست، باید نقاط قوت و ضعف را می‌آورند و مشخص می‌کردند تا تصمیم‌گیری برای نمایندگان راحت می‌شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ کلی‌گویی در گزارشی که برای فرد آورده می‌شود کمکی نمی‌کند، لذا خواهش می‌کنم به کمیسیون‌ها بفرمایید گزارش‌ها به گونه‌ای ارائه شود که شفافیت داشته باشد و نقاط قوت و ضعف آورده شود

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که مخالفان و  موافقان صحبت می‌کنند اجازه ندهید کسی بین صندلی نمایندگان بگردد، اجازه بدهید مخالفان و موافقان حرف بزنند، گزارش کمیسیون بیاید و وزیر محترم صحبت کنند؛ بعد نمایندگان تصمیم بگیرند.

گودرزوند چگینی تاکید کرد: کسی که رئیس دانشگاه است نگاه بین‌المللی دارد، شأن رئیس دانشگاه را پایین نیاوریم، رئیس دانشگاه می‌تواند با تمام مجامع مکاتبه داشته باشد و یک تجربه مفید به دست بیاورد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: