کد خبر: ۸۹۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۱۶
نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وزارت‌خانه‌هایی که وزیر معرفی شده بیشترین سابقه اجرایی را دارد وزات اطلاعات است.

وزیر اطلاعات بیشترین سابقه مرتبط را دارد/ دوستان نباید نقطه ایراد پیدا کرده و آن را بزرگ کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن زنگنه در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: معیارهای ما اگر حرف‌های در گوشی، شب‌نامه و شنیده باشد واقعا نمی‌توان انتظار داشت که خروجی مجلس درخور انقلاب باشد. در مورد وزارت‌ها یکی از شاخص‌ها سابقه و مدیریت اجرایی است و عجیب است که یکی از وزارت‌خانه‌هایی که وزیر معرفی شده بیشترین سابقه اجرایی را دارد وزات اطلاعات است.

وی ادامه داد:  ایشان از سال ۱۳۶۴ وارد وزارت اطلاعات شدند و این نقطه قوت است و دوستان نباید نقطه ایراد پیدا کرده و آن را بزرگ کنند. کدامیک از مجریان بیش از چهار دهه در وزارت خانه باشند و ایرادی نداشته باشند. کسانی هستند که در وزارت خانه یک یا دو سال هستند و ایشان در اداره اطلاعات قم ۱۲ سال مدیرکل اطلاعات قم را به عنوان شهر حساس داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: