کد خبر: ۸۹۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۳۲۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت ظرف ۳ روز آینده، بازیکنان جدید این تیم با آبی‌پوشان قرارداد خواهند بست.

مجیدی: فروش قائدی منتفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت ظرف ۳ روز آینده، بازیکنان جدید این تیم با آبی‌پوشان قرارداد خواهند بست.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزودی و بعد از نقل و انتقالات و پیشنهاداتی که به بازیکنان دادیم و قبول نکردند، صحبت خواهم کرد و بزودی بازیکنان جدید به تیم اضافه خواهند شد.

وی‌ ادامه داد: بازیکنان جدید طی ۲ و ۳ روز آینده به تیم اضافه خواهند شد. رقم‌های عجیب و غریبی را شاهد بودیم که من اگر با چشم خودم می‌دیدم، باور نمی‌کردم. اگر باشگاه به من می‌گفت، باور نمی‌کردم اما با چشم خودم این پیشنهادهای عجیب را دیدم. با ۲ و ۳ بازیکن خوب صحبت کردیم و اگر مسائل مالی مشکل‌ساز نشود، بزودی با آنها قرارداد می‌بندیم. فروش قائدی فعلا منتفی شده و او ماندنی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: