کد خبر: ۸۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۰۹
خبرگزاری رویترز نوشته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی که روز دوشنبه در اختیار اعضای این نهاد بین‌المللی قرار گرفته پیشرفت فعالیت‌های ایران در زمینه اورانیوم فلزی غنی‌شده را تأیید کرده است. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی که به رویت رویترز رسیده مدعی شده ایران اقدام به تولید ۲۰۰ گرم اورانیوم فلزی با غنای ۲۰ درصد کرده است.

آژانس انرژی اتمی: ایران ۲۰۰ گرم فلز اورانیوم با غنای ۲۰ درصد تولید کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی که به رویت رویترز رسیده مدعی شده ایران اقدام به تولید ۲۰۰ گرم اورانیوم فلزی با غنای ۲۰ درصد کرده است.

خبرگزاری رویترز نوشته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی که روز دوشنبه در اختیار اعضای این نهاد بین‌المللی قرار گرفته پیشرفت فعالیت‌های ایران در زمینه اورانیوم فلزی غنی‌شده را تأیید کرده است.

در بخشی از گزارش آژانس اتمی آمده است: «آژانس اتمی روز ۱۴ اوت ۲۰۲۱ تأیید کرد که ایران از ۲۵۷ گرم از اورانیوم غنی‌شده به U-235 بیست درصدی برای تولید ۲۰۰ گرم اورانیوم فلزی غنی‌شده به U-235 بیست درصدی استفاده کرده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: