کد خبر: ۸۹۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۹۴
سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته ابتدا با بازیکنانی مذاکره کنند که حضور آن‌ها برای این تیم ضروری است.


اولویت فرهاد، جذب بازیکن در پست‌های ضروریبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته ابتدا با بازیکنانی مذاکره کنند که حضور آنها برای این تیم ضروری است.

فرهاد مجیدی مدتی است لیست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه استقلال داده اما احمد مددی به عنوان مسوول نقل و انتقالات تیم هنوز با هیچ بازیکنی برای عقد قرارداد به توافق نرسیده است.

جالب اینکه فرهاد مجیدی از مددی خواسته است با توجه به اینکه استقلال در برخی از پست ها با کمبود بازیکن روبرو است، اولویت را در جذب بازیکن در این پست ها قرار بدهد.

استقلال در حال حاضر بازیکنی در پست دفاع چپ ندارد ضمن اینکه آبی ها در پست وینگر راست و چپ با کمبود بازیکن روبرو هستند و این پست ها برای جذب بازیکن اولویت های اول فرهاد مجیدی محسوب می شوند.

البته در صحبتی که مجیدی با مدیران استقلال کرده جذب یک مهاجم هدف هم در اولویت کار باشگاه قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: