کد خبر: ۸۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۵۴۲
مدیران استقلال مدعی هستند دروازه بان این تیم شرایط جدایی از این تیم را ندارد.


مدیران استقلال: نگران رشید مظاهری نیستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: به گفته مدیران استقلال رشید مظاهری فصل آینده پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

رشید مظاهری دقیقا مثل فصل گذشته که قراردادش را با تراکتور یکطرفه فسخ کرد، در این فصل هم تصمیم به فسخ قرارداد با استقلال را دارد تا قراردادش را با سپاهان امضا کند.

در این بین وکیل رشید مظاهری در روزهای گذشته چند بار به باشگاه استقلال مراجعه کرده است تا احتمالا بتواند رضایتنامه این بازیکن را دریافت کند.

با این حال یکی از مدیران استقلال می گوید نگرانی بابت مظاهری وجود ندارد چرا که این بازیکن نه بندی مبنی بر جدایی در قراردادش است و نه مبلغ دریافتی اش طوری است که بتواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

ظاهرا تنها مشکل بین مظاهری و استقلال جریمه 15 درصدی است که این مدیر باشگاه مدعی است حتی با وجود کسر این درصد هم این بازیکن آنقدر پرداختی داشته که نتواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

در این بین شایعه شده مظاهری اصرار به حضور در سپاهان را دارد و با این شرایط باید دید آیا قانون به او اجازه فسخ یکطرفه قراردادش را می دهد یا این بازیکن فصل بعد هم پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: