کد خبر: ۸۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۳۱۰
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تفکیک استان خوزستان تبعات بدی در استان به دنبال دارد.

نمابنده بهبهان: خوزستان یکپارچه باید بماند و تقسیم بردار نیست/ طرح تفکیک استان تبعات بدی به دنبال داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تفکیک استان خوزستان تبعات بدی در استان به دنبال دارد.

محمد طلا مظلومی با اشاره به مخالفت نمایندگان استان خوزستان با طرح تفکیک استان خوزستان، بیان کرد: نه تنها بنده بلکه تمام نمایندگان استان خوزستان با تفکیک این استان مخالف هستند به استثنای آقای مولوی نماینده آبادان که طراح این طرح می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: طبق مذاکره ای که با آقای مولوی داشتیم قرار است طرح خود را پس بگیرند در غیر اینصورت مجمع نمایندگان استان بیانیه ای در مخالفت با این طرح صادر خواهد کرد.


نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمی توان گفت که اصلا این طرح با چه هدفی مطرح شده است. حتی نمایندگان مرکز استان با این تفکیک مخالف هستند و تبعات خوبی برای استان خوزستان ندارد. ظرفیت پذیرش این طرح در استان وجود ندارد و ما با آن مخالفت خواهیم کرد.

وی همچنین در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«یکی از دستاوردهای دفاع مقدس تجزیه ناپذیر بودن ‎خوزستان است.

‏اتفاق نظر بنده و ۸۰ درصد نمایندگان ‎خوزستان: ‎خوزستان یکپارچه باید بماند و تقسیم بردار نیست.‎»

وی در پایان توییت خود از هشتگ نه به تجزیه خوزستان و هشتگ نه به تفکیک خوزستان استفاده کرد.

در جریان جلسه علنی امروز مجلس، طرح تشکیل استان خوزستان جنوبی اعلام وصول شد که با مخالفت شدید نمایندگان استان مواجه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: