کد خبر: ۸۹۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۶۹
عصبانیت هواداران اینتر از روملو لوکاکو علیرغم نامه امروز او هنوز پایان نگرفته است.

خشم هواداران اینتر از لوکاکو تمامی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: عصبانیت هواداران اینتر از روملو لوکاکو علیرغم نامه امروز او هنوز پایان نگرفته است.

روملو لوکاکو بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در ترکیب اینتر و تبدیل شدن به بهترین گلزن این باشگاه، این هفته به پیشنهاد هنگفت چلسی پاسخ مثبت داده و راهی لیگ برتر انگلیس شد. تصمیمی که در این شرایط دشوار به مراق هواداران اینتر خوش نیامده و باعث عصبانیت شدید آنها شده است. ابتدا تصویری از روملو لوکاکو بعد از فتح اسکودتو از سوی هواداران اینتر مخدوش شد و حالا نیز حالا نیز یک نقاشی دیواری دیگر با تصویر این ستاره بلژیکی مورد هدف قرار گرفته است.

این بار تصویری از درگیری روملو لوکاکو با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان در بازی فصل گذشته کوپا ایتالیا از سوی هواداران اینتر دستکاری شده است. در این اقدام جدید اسپری سفید رنگ روی گردن لوکاکو پاشیده شده و عبارت "خائن خود فروخته " نیز در توصیف این بازیکن به کار رفته است.

این در حالیست که روملو لوکاکو امروز با انتشار نامه ای طولانی از هواداران اینتر خواست شرایط او بابت انتقال به چلسی را درک کنند. روملو لوکاکو در مجموع دو سال پیراهن اینتر را بر تن کرد و با انتقال 115 میلیون یورویی به چلسی، گران ترین فروش تاریخ این باشگاه و البته کل لیگ ایتالیا لقب گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: