کد خبر: ۸۹۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۷۱۷
باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار شهریار مغانلو است.

پرسپولیس همچنان در انتظار شهریار مغانلوبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار شهریار مغانلو است.

اگرچه بسیاری از آگاهان به اخبار پشت پرده گواهی می دهند کار شهریار مغانلو با پرسپولیس تمام شده و این بازیکن قطعا فصل آینده پیراهن سپاهان را به تن خواهد کرد اما باشگاه پرسپولیس هنوز از حفظ این مهاجم ناامید نشده و در انتظار بازگشت و تمدید قرارداد با اوست.

در این میان هرچند به نظر می رسد توافقات لازم بین باشگاه پرسپولیس و ایجنت سجاد شهباززاده نیز انجام شده و باید شهباززاده را فصل بعد پرسپولیسی دانست اما باشگاه همچنان در انتظار شهریار مغانلو است تا با او برای یک فصل دیگر تمدید کند.

اما به نظر می رسد این انتظار نتیجه ای نداشته باشد چرا که برخی خبرها حکایت از آن دارد مغانلو از مدتها قبل با باشگاه سپاهان به توافقات مالی دست پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: