کد خبر: ۸۹۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۲
مسئول سازمان بسیج اصناف از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد.

بسیج برای واردات واکسن اعلام آمادگی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مسئول سازمان بسیج اصناف از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد.

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف:

* با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مسئله اول کشور کرونا است.

* ما در جنگ واقعی با کرونا قرار گرفته‌ایم و این مهم است که چگونه باید با مسئله‌ی اول کشور برخورد کنیم.

* (با بیان اینکه اگر همه ظرفیت‌های اصناف و اتاق‌های صنفی را پای کار نیاوریم موفق نمی‌شویم): اعلام آمادگی کردیم که بحث واکسیناسیون اصناف را در اولویت قرار دهیم. مساجد و امامزاده‌ها ظرفیت‌های بزرگی دارند که جهت اختصاص به واکسیناسیون اعلام همکاری کرده‌اند.

* (با اشاره به آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن): با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.

* اگر یک ساز و کاری را وزارت بهداشت آماده کند، زمانی که پزشکان یک نسخه را تجویز می‌کنند، نسخه‌ها در یک سامانه باشند و رده‌های بسیج این نسخه‌ها را از مردم بگیرند و داروها را تهیه و به مردم تحویل دهند.

* یکی از مشکلات در صف داروخانه‌ها حضور دلالان در صف داروخانه‌ها ست. با این طرح و با همکاری بسیج می‌توان دلالی در صف داروها را حذف کرد.

* اگر مسئله اول کشور کرونا ست همه ما باید تبعیت کنیم و از کل مجموعه‌ی بسیج باید یک صدا بیرون آید.هر تصمیمی ستاد ملی کرونا گرفت ما مجبوریم که به وسط میدان بیاییم و تبعیت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: