کد خبر: ۸۹۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
تعداد بازدید: ۲۶۸
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سیاست باشگاه در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است.

مدیرعامل استقلال: هدف ما ساختن تیمی قوی استبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه استقلال، «احمد مددی» اظهار داشت: امروز جلسه هیات مدیره پیرامون لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی بود که در این جلسه من به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم.

وی تصریح کرد: با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی‌ها هستند مذاکره کردیم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل استقلال افزود: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات با شکلی قدرتمند تمرینات را برای بازی با الهلال و رقابت‌های فصل آتی آغاز خواهیم کرد.

مددی گفت: از هواداران عزیز می‌خواهم تا از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هیات مدیره در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی بتوانیم تیم خوبی را آماده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: