کد خبر: ۸۹۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۳
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای اردکانیان قول داد که از برق استان گلستان مراقبت کند و پمپاژ آب همه مناطق کشور که از طریق برق صورت می‌گیرد انجام بپذیرد.

برق و آب استان گلستان به صورت گسترده قطع شده است/آقای اردکانیان طبق قولتان عمل کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 19 مردادماه) در صحن علنی مجلس اظهار داشت: جهت استحضار همکاران و ملت ایران عرض می کنم که جلسه ای با حضور وزیر نیرو در کمیسیون تلفیق مجلس تشکیل شد و در آنجا آقای اردکانیان قول داد که از برق استان گلستان مراقبت کند و پمپاژ آب همه مناطق کشور که از طریق برق صورت می‌گیرد، انجام بپذیرد. 

وی افزود: اکنون در استان گلستان برق به صورت گسترده قطع و به تبع آن آب گلستان هم قطع شده است بنابراین از آقای اردکانیان می‌خواهیم سریعا همه استان‌ها و مناطقی که آب آنها وابسته‌ به برق است عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: