کد خبر: ۸۹۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۲۷۱
تیم فوتبال تراکتور فصل آینده نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

فرهاد، بلیت آسیایی فراز را کنسل کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: تیم فوتبال استقلال در این فصل تغییرات زیادی روی نیمکت خود شاهد بود و نفرات زیادی بر این جایگاه بزرگ تکیه دادند. پس از پیوستن فرهاد مجیدی به استقلال، فراز کمالوند مربی باسابقه فوتبال ایران به عنوان دستیار او در این تیم مشغول به کار شد. کمالوند در سفر استقلال به عربستان همراه با تیم بود و در درخشش آبی‌ها در گروه مرگ آسیا نقش مهمی داشت.

پس از بازگشت از عربستان، کمالوند از استقلال جدا شد و سرمربیگری سایپا را بر عهده گرفت. او در سایپا هم ماندنی نبود و پس از نتایج ضعیف و استعفا از این تیم، پس از پایان لیگ بیستم سرمربی تراکتور شد.

تراکتور در لیگ بیستم با هدایت منصوریان، شجاعی، خطیبی و فیروز کریمی سرانجام به رتبه چهارم جدول رسید و با قهرمانی استقلال در جام حذفی می‌توانست راهی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شود. اتفاقی که یکشنبه شب نیفتاد و دستیار سابق مجیدی در استقلال نمی‌تواند این فصل تیمش را در آسیا هدایت کند. با قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی، حالا خود فرهاد مجیدی باید با استقلال به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: