کد خبر: ۸۹۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
اسحاق جهانگیری در اولین توییت پس از پایان همکاری با دولت نوشت: مسئولیت هشت ساله اجرایی‌ام امروز به پایان رسید. گفتنی‌ها و ناگفتنی‌های این دوران سخت باشد برای بعد، هر چند خدمت در شأن ⁧ ملت بزرگ ایران ⁩ میسر نشد، اما به قدر وسع کوشیدم. برای کاستی‌ها و کمبود‌ها در این مدت از همه عذر می‌خواهم. خدا حافظِ ایران و مردم ایران باد.

اسحاق جهانگیری در اولین توییت پس از پایان همکاری با دولت نوشت: گفتنی ها و ناگفتنی های اين دوران سخت باشد براي بعد، هر چند خدمت در شأن ⁧ ملت بزرگ ايران ⁩ ميسر نشد اما به قدر وسع كوشيدم.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ وی در این باره نوشت: مسئوليت هشت ساله اجرايي‌ام امروز به پايان رسيد. گفتنی ها و ناگفتنی های اين دوران سخت باشد براي بعد، هر چند خدمت در شأن ⁧ ملت بزرگ ايران ⁩ ميسر نشد اما به قدر وسع كوشيدم.

برای كاستی ها و كمبودها در اين مدت از همه عذر می‌خواهم.

خدا حافظِ ايران و مردم ايران باد.

خداحافظى توييترى جهانگيرى از مردم: گفتنى ها و ناگفتنى هاى اين دوران سخت باشد براى بعد

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: