کد خبر: ۸۹۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۸
یکی از تماشاگران ویژه دیدار فولاد – استقلال اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی است.

اسکوچیچ در نقش جهان؛ به دنبال مدافعان جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به نظر می رسد این آخرین مسابقه ای است که اسکوچیچ پیش از اردوی تیم ملی آنرا از نزدیک تماشا خواهد کرد. اردوی تیم ملی به بهانه بازی با سوریه که قرار به برگزاری در ۱۱ شهریور و در استادیوم آزادی است از سوم شهریور در تهران آغاز خواهد شد.

بعید به نظر می رسد لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در شهریور ماه تفاوت زیادی با لیست تیم ملی در منامه داشته باشد اما به طور حتم اسکوچیچ دو سه بازیکن جدید در فاز دفاعی به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد و تماشای بازی فولاد در برابر استقلال هم بیشتر به همین بهانه است. مرتضی پورعلی گنجی در چین با پارگی رباط مواجه شده است و عارف غلامی هم پیش تر با چنین آسیب دیدگی مواجه شده بود و این بدین معنی است که اسکوچیچ برای مدافعان جایگزین باید مهره های جدیدی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

عارف آغاسی، مدافع جوان فولاد که پیش تر به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و در جام جهانی ۲۰۱۷ برای تیم ملی جوانان به میدان رفت می تواند یکی از گزینه های مد نظر اسکوچیچ برای دعوت باشد البته به شرط اینکه در این بازی جواد نکونام از او در کنار موسی کولی بالی بهره ببرد. در بازی های اخیر فولاد بیشتر سید مهران موسوی در کنار موسی کولی بازی کرده است. البته شاید تماشای فینال جام حذفی در استادیوم نقش جهان منجر به دعوت از بازیکنان جدید در پست های دیگر شود. اسکوچیچ پیش از این دیدار استقلال در برابر گل گهر را هم تماشا کرد در مسابقه ای که استقلال با گل های وریا غفوری از روی نقطه پنالتی دو بر یک حریف را شکست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: