کد خبر: ۸۹۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
علم الهدی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید مسوولان امر با حفظ مصالح اجتماعی و اقتصادی مردم، تصمیم‌های مقتضی را برای رعایت پروتکل‌ها و جلوگیری از شیوع کرونا اتخاذ کنند.

موج پنجم کرونا باعث رنجش مردم، به خصوص کادر درمان شده است/ توجه به توصیه‌های کارشناسی لازمه‌ عبور از شرایط سخت کرونایی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،آیت الله سیداحمد علم‌الهدی، با صدور پیامی درباره موج جدید در خراسان رضوی نوشت:

موج پنجم کرونا باعث رنجش مردم و به خصوص کادر درمان شده است و باید برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به توصیه‌های متخصصان امر توجه شود.

وی ادامه داد: در نامه اخیر اساتید دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان مشهد وخامت اوضاع این شهر به درستی تشریح شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از آستان قدس رضوی، که نهایت مراقبت‌های لازم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهد، تشکر کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: سهل‌انگاری در انجام وظایف نه از سوی مردم و نه از سوی مسوولان پذیرفته نیست و باید با کمک یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان، توجه به توصیه‌های کارشناسی را یکی از لازمه‌های عبور از شرایط سخت کرونایی دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: