کد خبر: ۸۹۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۰
فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه دشمن با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌سواری بر مطالبه‌ های به حق مردمی است، گفت: با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا: دشمن با همکاری مزدوران داخلی درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌سواری بر مطالبه‌های مردمی استفرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه دشمن با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌سواری بر مطالبه‌ های به حق مردمی است، گفت: با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

به‌ گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در دیدار با شیوخ و سادات منطقه «عبدل خان» استان خوزستان ضمن تبریک دهه ولایت و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره)، اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز برای بنده توفیقی حاصل شد که میان فقها، شیوخ و سادات این منطقه حضور دارم.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده‌ است که برگزاری این‌گونه جلسات و نشست‌ های صمیمانه در حل مشکلات بسیار مثمرثمر و تأثیرگذار است.

فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه در عرصه‌ های مختلف از جمله اقدامات مردم‌ یاری در سیل استان خوزستان نشان داده‌ که در کنار مردم بوده و همیشه برای خدمت‌ رسانی آماده‌ است؛ اکنون هم برای حفظ امنیت و حل مشکلات مردم شریف این استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سردار کرمی با اشاره به شیطنت‌ ها و توطئه‌ های دشمنان ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمن هیچ‌ گاه از توطئه دست برنخواهد داشت و با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌ سواری بر مطالبه‌ های به حق مردمی است که با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

رئیس‌ پلیس ویژه کشور در ادامه تاکید کرد: در زمانی‌ که کشور و مردم شریف با مشکلات مواجه هستند، با وحدت و همبستگی کارهای بزرگی می‌ توان انجام داد و به یاری خداوند و با تلاش مردم و مسئولان بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی ضمن قدردانی از همکاری شیوخ، بزرگان طوایف و سادات این منطقه، خاطرنشان کرد: پلیس برای حفظ امنیت و آرامش مردم همواره آماده جانفشانی است و با فرصت‌ طلبان و متجاوزان به حریم امنیت مردم، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: