کد خبر: ۸۹۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
فرهاد مجیدی پنجمین سرمربی آبی‌پوشان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر است که استقلال را به مصاف نماینده مسجدسلیمان می‌فرستد.

فرهاد، پنجمین سرمربی استقلال مقابل نفتی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: نفت مسجدسلیمان تیم چندان دور سابقه‌ای در رقابت‌های لیگ برتر محسوب نمی‌شود و به همین خاطر تعداد دیدارهایش با استقلال تهران اصلاً زیاد نیست ولی با این وجود، فرهاد مجیدی پنجمین سرمربی آبی‌پوشان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر است که استقلال را به مصاف نماینده مسجد سلیمان می‌فرستد. استقلالی‌ها اولین بار در فصل ۹۳-۹۴ با هدایت امیر قلعه‌نویی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند و پس از آن وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی، محمود فکری و البته خود فرهاد مجیدی سرمربیان دیگری بوده‌اند که آبی‌پوشان پایتخت را مقابل این تیم خوزستانی روانه میدان کرده‌اند.

آخرین جدال دو تیم زمستان سال گذشته برگزار شد و با تساوی یک - یک خاتمه پیدا کرد تا انتقادات از محمود فکری طی آخرین روزهای سرمربیگری در استقلال به اوج خود برسد. مردی که از قضا در حال حاضر هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: