کد خبر: ۸۹۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۵۰
حاجی بابایی خبر داد:
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حمایت قاطع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد

حمایت قاطع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از نظام رتبه‌بندی معلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام تشکیل جلسه مشترک دیوان محاسبات و امور مالی مجلس و کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس، گفت: در این جلسه، اجرای بند (و) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۰ گزارش بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه، به ویژه در رابطه با نظام رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری بحث شد و در نهایت مقرر گردید، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان برنامه و بودجه طی هفته آینده، در خصوص میزان منابع مورد نظر برای اجرای این موارد گزارش کاملی ارائه کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: در این جلسه از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست شد، در اسرع وقت کمیسیون مشترکی را برای پیگیری نظام رتبه‌بندی معلمان و قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که در حال وصول از دولت است، تشکیل دهد، تا به سرعت موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

حاجی‌بابایی افزود: دو ماده از مواد برنامه ششم توسعه، یعنی ماده ۳۰ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، که حق مسلم همه بازنشستگان کشوری و لشکری است، همچنین نظام رتبه‌بندی معلمان براساس ماده ۶۳ برمانه ششم، از مطالبات برحق فرهنگیان است.

وی گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، حمایت خود را ازلایحه دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، همچنین نظام رتبه‌بندی معلمان و نیز از شمول هماهنگی حقوق بین اعضای هیئت علمی وزارت علوم و وزارت بهداشت و تسری آن به مؤسسات آموزشی و و تحقیقاتی و دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی اعلام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارگر شدم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
2
aجنابان قالیباف و نوبخت ونمایندگان مجلس
در تاریخ خواهند نوشت در زمان تصمیم گیری شما ، دو تن از فرزندان سیزده ساله و نوزده ساله من که معلم هستم به دلیل عدم توانایی من در تامین نیازهای مادی آنها (خوراک و پوشاک و وسایل تحصیل) آنها ترک تحصیل کردند و وارد بازار بی رحم کارگری شدند(عملگی). سعی کنید برگی از افتخار در تصمیم گیری های شجاعانه به یادگار بگذارید


من یک معلم با 28 سال سابقه هستم چرا تفاوت واریزی من و دیگر امتیازات با همکار متناظر در ادارات دیگر بالای ده میلیون هست ؟ این به جز مزایایی هست که معلم اصلا ندارد و کارمندان دیگر متوسط ماهیانه دو میلیون مزایا به جز آنچه در فیش هست دریافت میکنند
نماینگان محترم اکنون گوشتان بگیرید چشمتان ببندید و با وجدانی خاموش، نفسی عمیق بکشید که افتخار شما این هست که حداقل دریافتی معلم از حداقل دریافتی کارگر کمتر هست(قانون مصوب خودتان)
از مسئولان ارشد می خواهم با اجرای عدالت در واریزی ها ، کودک سیزده ساله ام را از کارگری و عملگی به سر کتاب و درس و محیط بازی برگردانند.
اصغرنسب
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
1
آخه نامردها خودتون ادب دارید؟
چقدردروغ، چقدر بی احترامی، چقدر توهین،چقدر بی ادالتی،...............
خاک تو سرتون
معلم فراموش شده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
1
حاجی بابایی سلام امیدوارم دوباره وزیر آموزش وپرورش انتخاب شوید
احمد رضا یی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
2
همه با هم از زیر بار بی عدالتیها وتبعیضها ونابرابریها بیرون خواهیم آمد مطمئن باشید تربیت شدگان ما دیگه شما رو به عنوان مسلمان وعدالت محور نخواهند شناخت ودود این نابرابری ها واختلافات طبقاتی عاقبت دودمانتان را بر باد خواهد داد این گوی واین هم میدان
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
2
به عمل كار برآيد به سخنراني نيست
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
0
سلام ای کاش چهار نفر همانند آقای بابایی و قالیباف در خانه ملت بفکر قشر به فراموشی سپرده شده معلمین باشند.در یک طرفه العین چهار سال نماینده بودن می گذرد.پس سعی کنید برگ زرینی از خویش با اتخاذ تصمیم درست بجای گذارید. وبا انجام رتبه بندی معلمان وقانون همسان سازی بازنشستگان به خواسته بحق فرهنگیان جامه عمل بپوشانید.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
0
حاجی شما دیگه چرا؟
نفرین بر شما نماینده گان دروغگو
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: