کد خبر: ۸۹۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
«ایوان هاشک» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال چک هدایت تیم ملی لبنان را بر عهده گرفت.

سرمربی سابق فرهاد مجیدی روی نیمکت حریف تیم ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، تیم ملی فوتبال لبنان بعد از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، سرمربی خود را برکنار کرد. لبنان در مرحله نهایی با ایران، کره جنوبی، عراق، امارات و سوریه همگروه است و فدراسیون این کشور در هفته‌های گذشته مذاکراتی برای تعیین سرمربی جدید انجام داده بود.

در نهایت امروز پنجشنبه فدراسیون فوتبال لبنان به صورت رسمی اعلام کرد «ایوان هاشک» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال چک به عنوان سرمربی جدید لبنان انتخاب شده است.

هاشک سابقه سرمربیگری در تیم‌های مختلف اروپایی و آسیایی را دارد از جمله سنت اتین فرانسه، الهلال عربستان، الاهلی امارات و القطر. وی حتی مدتی رئیس فدراسیون فوتبال چک بوده است.

هاشک در سال ۲۰۰۵ هدایت تیم الوصل امارات را بر عهده داشت که در آن زمان فرهاد مجیدی سرمربی فعلی استقلال هم در آن تیم حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: