کد خبر: ۸۹۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی ۹۶ گفت: هر دربی شرایط خاص خود را دارد و پیروزی در دربی نیازمند بالا بودن روحیه و آمادگی جسمانی و روانی است. نتیجه این بازی را هیچوقت نمی‌توان پیش بینی کرد.

خان‌محمدی: تمام تیم‌ها از پرسپولیس می‌ترسندبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: حسن خان‌محمدی در خصوص برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس خوب بازی می‌کند و کادر فنی با درایت خود شرایط و حواشی اطراف تیم را کنترل کرده اند. تیم یکی پس از دیگری بازی‌ها را می‌برد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: نوع بازی پرسپولیس بسیار زیبا و چشم نواز است و مقابل آلومینیوم فوتبالی روان و تک ضرب از تیم دیدیم. مهاجمان با یک بازی سریع و تک ضرب و گرفتن فضاها، خط دفاع آلومینیوم را به هم ریختند و ۲ بار به این تیم ضربه زدند. پرسپولیس بسیار به روز و فراتر از سطح ایران و آسیا بازی می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی و کشمکش‌های بین یحیی گل‌محمدی و باشگاه استقلال گفت: این مسائل همیشه و مخصوصا قبل از دربی هست و هر دو تیم می‌خواهند فشار را به حریف وارد کنند. این بحث‌ها را استقلالی‌ها شروع کردند و مدام در پی ادامه آن هستند. با وجود مشکلاتی که پرسپولیس دارد (مخصوصا مسائل اقتصادی)، کادر فنی و مدیریتی ما در تلاشند و به خوبی کنترل اوضاع را در دست گرفته اند. تیم رقیب بیشتر به مسائل خارج از زمین می‌پردازد و به جای این صحبت‌ها باید به ریشه یابی مشکلات خود بپردازد و پیشرفت کند. واقعیت این است که همه تیم‌ها از پرسپولیس می‌ترسند.

هافبک سابق سرخپوشان در رابطه با دربی ۹۶ در جام حذفی گفت: هر دربی شرایط خاص خود را دارد و پیروزی در دربی نیازمند بالا بودن روحیه و آمادگی جسمانی و روانی است. نتیجه این بازی را هیچوقت نمی‌توان پیش بینی کرد، استقلال خط حمله خوبی دارد و پرسپولیس هم در دفاع عالی است و بیشتر جنگ بین این دو خط را شاهد خواهیم بود. پرسپولیس اگر در دفاع اشتباه نکند با خط حمله زهردار خود می‌تواند به استقلال گل بزند.

حسن خان محمدی در خصوص عملکرد خوب مهدی ترابی و شهریار مغانلو (که با سر بانداژ شده بازی کرد) تصریح کرد: ترابی از وقتی به پرسپولیس برگشت فوق ستاره تیم بود و در تیم ملی هم می‌توانست فیکس بازی کند، چون او همه فضا‌ها را می‌شناسد و حرکت‌ها و توپ گیری‌های هوشمندانه دارد. ترابی اگر سرحال باشد پرسپولیس هم روان بازی خواهد کرد. شهریار قدرت بدنی بالایی دارد و ضربات سر خوبی میزند و این دو نفر می‌توانند زوج بسیار خوبی در دربی ۹۶ باشند.

وی با اشاره به عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس و جدایی قریب به یقین کنعانی زادگان از تیم گفت: در بازی مقابل آلومینیوم یحیی برای محک زدن فرجی به او میدان داد و فرجی هم نشان داد مدافع کامل و خیلی خوبی است و می‌تواند هم در دفاع وسط و هم دافع راست بازی کند. به نظرم جدایی کنعانی زادگان مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند و جای او به خوبی پُر خواهد شد.

خان محمدی در پایان خاطرنشان کرد: مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند پرسپولیس را به چالش بکشد و هدف این تیم موفقیت و قهرمانی است. امیدوارم در لیگ، جام حذفی و آسیا موفق باشیم و این فصل را هم با جام‌های زیادی به پایان ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: