کد خبر: ۸۹۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۰۴
فرشاد فرجی قابلیت بازی در دفاع راست را دارد و در بازی گذشته پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک نشان داد دفاع مستحکمی است.

سرمربی پرسپولیس، قایدی را سورپرایز می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: در بازی های گذشته استقلال و پرسپولیس یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در مهار مهدی قایدی بود. مهجم ریز نقش استقلال هم مهدی شیری و هم سیامک نعمتی را بار ها دریبل زده و در بازی پنجشنبه آبی ها روی درخشش او حساب کردند اما یحیی می تواند قایدی را با یک مدافع جدید سورپرایز کند.

فرشاد فرجی قابلیت بازی در دفاع راست را دارد و در بازی گذشته پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک نشان داد دفاع مستحکمی است. فرشاد می تواند سورپرایز یحیی برای مهدی قایدی باشد و در شرایطی که سید جلال حسینی به آمادگی لازم رسیده فرجی با تغییر پست در دفاع راست مامور مهار قایدی شود.

البته توانایی تهاجمی فرجی از شیری و نعمتی پایین تر است ولی همین که قایدی از جریان بازی خارج شود یعنی استقلال شانسش را برای گلزنی از دست خواهد داد و در مرحله بعدی پرسپولیس می تواند روی گلزنی تمرکز کند و به خاسته اش که برد این بازی است برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
1
هیچ بازیکنی در ایران وحتی آسیا حریف قایدی نمیشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: