کد خبر: ۸۹۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۳۶۱
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، با توجه به اتفاقات اخیر بازی پرسپولیس و فولاد و ادعای فولادی‌ها درباره محرومیت کنعانی‌زادگان، توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش سازمان لیگ به ادعای فولاد درباره کنعانیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، با توجه به اتفاقات اخیر بازی پرسپولیس و فولاد و ادعای فولادی‌ها درباره محرومیت کنعانی‌زادگان، توضیحاتی را ارائه کرد.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه فولاد از پرسپولیس برای استفاده از بازیکن غیرمجاز و اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل 4 کارته بودن، نباید در برابر فولاد بازی می‌کرد، مواردی را مطرح کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که نامه رسمی به سازمان لیگ یا کمیته انضباطی ابلاغ شده، گفت: روال به این شکل است که هر باشگاه درخواست اولیه خود را بعد از حدود گذشت دو ساعت از بازی تقدیم مسئول برگزاری مسابقه می‌کند و فردای بازی درخواست خود را به ارکان قضایی و دبیرکل ارسال می‌کنند. کمیته انضباطی هم به محض دریافت در رابطه با موضوع مورد اعتراض از ما استعلام لازم را می‌گیرد و خودشان تصمیم‌گیری کرده و رای را صادر می‌کنند. قبول یا رد این درخواست به عهده ارکان قضایی و کمیته انضباطی است.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به روند شناسایی و اعلام محرومان هر هفته مسابقات، افزود: ما هر هفته با توجه به وجود یک سامانه‌ای در سازمان، لیست محرومین هر تیم را به باشگاه‌ها اعلام و آن‌ها لیست را امضا می‌کنند. اما این ملاک برای تصمیم‌گیری ارکان قضایی نیست و فقط جنبه اطلاع‌رسانی دارد. بعضا اتفاق افتاده که بعد از سه الی چهار هفته یک باشگاهی یک فیلمی را آورده که اصلا این گل به نام این بازیکن ثبت شده یا اصلا این کارت اشتباه بوده. علی‌رغم ارسال این لیست توسط ما، تمام مسئولیت و اتفاقات بعدی آن بر عهده باشگاه است.

مهدی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: کنعانی‌زادگان جزو بازیکنان محروم در اطلاع‌رسانی‌های ما نبوده و ممکن است در این خصوص خطای انسانی صورت گرفته بوده یا ادله‌ای باشد یا داور بازی گزارشی که ثبت کرده مغایر با گزارش ارسالی از سمت باشگاه‌ها باشد که معمولا این اتفاقات کم رخ می‌دهد ولی هر باشگاهی مجاز است که اگر اعتراضی دارد آن را ارائه دهد.

وی در پایان اظهار کرد: اگر کمیته انضباطی درخواست را دریافت کرده باشد به سرعت پاسخگوی آن خواهد بود و استعلام نهایی به هفته آتی موکول نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
فولادیا دلشون خوشه تمام کمیته ها در فدراسیون فوتبال پرسپولیسی هستند کم کم ۵ و۶ ساله ارکان تمام فوتبال ما از دولت ووزیر ورزشو اقای تاج از مدیران پرسپولیس تا دبیر ورزش اقای شکوری از پرسپولیس باز تا افای نبی از پرسپولیس همه و همه از پرسپولیس بودند جالب وزیر ورزش وپسرش از برد پرسپولیس حال می کنند همین وزیر برای استقلال مدیر انتخاب می کند ونتیجه باب دل وزیر پوست استقلال را کنند وتا تونستن استقلال را تضعیف کردند تا تیمشان پرسپولیس راحت جام بگیرد البته هواداران استقلال شکایات به خدا کردند روز قیامت جواب
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: