کد خبر: ۸۹۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
تعداد بازدید: ۲۵۹
با استقبال استاندار کردستان
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد سنندج شد و مورد استقبال استاندار کردستان، فرماندار و شهردار شهرستان سنندج، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تنی چند از مسئولان قرار گرفت.

دکتر مونسان وارد سنندج شد به‌گزارش خبرداغ به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، دکتر علی‌اصغر مونسان امروز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ برای افتتاح دو طرح گردشگری و میراث‌فرهنگی و همچنین بررسی آخرین وضعیت روند ثبت‌جهانی هورامان به کردستان سفر کرده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ابتدا به شهرستان دیواندره عزیمت کرده و مجتمع سپهر تابناک بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری، تفریحی، اقامتی و پارک‌آبی غرب کشور در دیواندره را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح کاخ‌موزه خسروآباد در شهر سنندج و بازدید از مجسمه ایثار و مقاومت مردم کردستان واقع در پارک جنگلی آبیدر از دیگر برنامه‌های او در روز نخست سفرش به استان کردستان است.

بازدید از دفتر پایگاه هورامان و برگزاری جلسه پیرامون بررسی آخرین وضعیت روند ثبت جهانی هورامان از برنامه‌های روز دوم سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان کردستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: