کد خبر: ۸۹۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، انتصاب وی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
پیام تبریک شریعتمداری به رییس جدید قوه قضائیهبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و  اطلاع رسانی در متن پیام محمد شریعتمداری آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست قوه قضاییه تبریک عرض می کنم.
سوابق درخشان و تجربیات ارزنده شما در مسند قضا  می تواند مسیر روشن و چشم انداز امیدبخشی را برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه استقرار نظام عدالت خواه،  مبارزه با فساد، مساوات اجتماعی و کوتاه کردن دست مفسدین از بیت المال پیش روی مردم شریف کشورمان بگشاید.
حضور جنابعالی در راس قوه مهم قضاییه، نوید بخش استمرار مسیر رییس‌جمهوری منتخب و سرآغاز تحولی موثر و مفید در اجرای قوانین و مقررات و نظام عدالت جمهوری اسلامی است.
امید می رود باتوجه به شرایط حساس کنونی که کشور آماج هجمه های دشمنان قسم خورده است، بیش از پیش شاهد برقراری امنیت، ثبات و آرامش نسبی بیشتری در حوزه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و رشد ،بالندگی و پویایی همه جانبه جامعه ایران اسلامی باشیم.
از خداوند متعال می خواهم لطف و عنایت ویژه اش را   در راه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز و شریف کشور همیشه سربلند و سرافراز  نصیب شما گرداند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: