کد خبر: ۸۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۱
با رای کمیته استیناف، دیدار تیم‌های پیکان و سایپا به سود تیم پیکان شد

رای کمیته استیناف، فراز را شوکه کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: با رای کمیته استیناف، دیدار تیم های پیکان و سایپا به سود تیم پیکان شد

پس از این که در دیدار تیم های سایپا و پیکان که با نتیجه 2-1 به سود پیکانی ها خاتمه یافته بود، مشخص گردید که این تیم 6 تعویض انجام داده، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم به برتری 3-0 تیم سایپا داد اما کمیته استیناف امروز این رای را نقض کرد و اعلام کرد که باشگاه پیکان صرفا با جریمه نقدی مواجه خواهد شد و نتیجه بازی همانی است که در درون زمین رقم خورده و سه امتیاز به حساب شاگردان مهدی تارتار بر می گردد. اتفاقی که باعث شد تا سایپایی که کمی از منطقه سقوط فاصله گرفته بود، حالا به رتبه پانزدهم جدول برگردد و به بخت اصلی سقوط بدل شود تا فراز کمالوند، سرمربی سایپا به حال عجیبی دچار شود.

کمالوند در پاسخ به این سوال که نظرش درباره این اتفاق چیست گفت: فعلا نمی‌توانم حرفی بزنم.فعلا شرایطم مساعد نیست. بگذارید ببینم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. بعدا در موردش حرف خواهم زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: