کد خبر: ۸۹۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۲
مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره و تیم همراه از مجتمع دخانیات مازندران، مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش و مجتمع دخانیات گلستان بازدید نمودند.

رشد ۶۶ درصدی تولید شرکت دخانیات ایران در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر افضلی در پایان این سفر گفت: در دو سال گذشته شرایط به سمت و سویی رفته بود که بخش زیادی از فعالیت‌های تولید گردیده بود که حسب حمایت برخی از نمایندگان مجلس و تلاشهای همه پرسنل سراسر کشور، اوضاع کسب و کار دخانی رو به بهبود یافته و توانستیم در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ نسبت به سه ماهه سال گذشته بیش از ۶۶ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

وی افزود: در سال ۹۸ و ۹۹ توانستیم با هدف دفاع از تولید داخلی، افزایش قیمت‌های مناسب در زمینه خرید توتون از کشاورزان را داشته باشیم و در سال ۱۴۰۰ نیز با ادامه این روند بتوانیم با همه مشکلاتی که وجود دارد از آنها حمایت کنیم.

افضلی گفت: سیاستهای شرکت دخانیات بر دفاع از منافع تولید داخلی نهادینه شده است، پس این طبیعی است وقتی کود، سموم، بذر و خدمات می‌دهیم و یا حمایت‌های تخصصی و کارشناسی می‌کنیم انتظار داشته باشیم توتونکاران همکاری دو جانبه داشته باشند.

وی افزود: قیمت خرید توتون با خرمن آماده برابر است و طبیعی است در این حالت هزینه های زیادی بر دوش شرکت‌ دخانیات ایران باشد حال این پرسش پیش می آید که آیا بخش خصوصی حاضر است این گونه که ما از کشاورزان توتونکار حمایت می‌کنیم به همین گستردگی حمایت کند و خرید نماید؟ گرچه با افزایش بیست درصدی قیمت توتون، بحث حمایت از کشتکاران را مدنظر قرار داده ایم، اما نیک می دانیم تورم فزاینده بر مشکلات مردم افزوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: