کد خبر: ۸۹۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
دی جی میشل پس از کسب رتبه چهاردهم در مسابقات جهانی DMC، لقب جوان‌ترین دی جی جهان را به خود اختصاص داده و حالا ۱۱۵ هزار دنبا‌ل‌کننده در اینستاگرام دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایران آرت: میشل رسول، دی جی ۹ ساله اهل دبی به عنوان جوان‌ترین شرکت‌کننده در مسابقات جهانی DMC با ۸۵ دی جی مطرح جهان به رقابت پرداخت و رتبه چهاردهم را کسب کرد. او پس از کسب این موفقیت، به عنوان جوان‌ترین دی جی جهان به شدت معروف شده است.

دختر ۹ساله در رقابت با معروف‌ترین دی‌جی‌های جهان

میشل در یک خانواده کاملاً هنری متولد شده است. پدر او واقف رسولوف، دی جی بوده و میشل می‌گوید وقتی در کودکی به جادوی پدرش نگاه می‌کرده علاقمند شده که مانند او جادو کند و به معروف‌ترین دی جی جهان تبدیل شود.

مادر میشل نیز یک نوازنده شناخته شده ویولن است. خانم سعدیه رسولوف درباره دختر ۹ ساله‌اش می‌گوید که عشق او به شنیدن موسیقی گویای استعداد سرشار او بود و میشل حالا یک ستاره است.

دختر ۹ساله در رقابت با معروف‌ترین دی‌جی‌های جهان

جوان‌ترین دی جی حال حاضر جهان می‌گوید او در کودکی به آثار مایکل جکسون و جی زی، رپر معروف نیز علاقمند بوده است.

دی جی میشل هم اکنون ۱۱۵ هزار دنبا‌ل‌کننده در اینستاگرام دارد و اجراهایش را برای آنها به اشتراک می‌گذارد.

دختر ۹ساله در رقابت با معروف‌ترین دی‌جی‌های جهان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: