کد خبر: ۸۹۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
تعداد بازدید: ۳۵۶
در دقیقه ۸۵ بازی استقلال و گل گهر سیرجان یکی از بازیکنان معترض هفته‌های اخیر به ترکیب این تیم اضافه شد.

بازگشت ۸ شاکی به ترکیب استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرشید اسماعیلی هافبک تهاجمی تیم استقلال که جزو بازیکنان درخشان این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شد پس از چند بازی دور ماندن از ترکیب اصلی تیم استقلال در دیدار با گل گهر سیرجان گام به زمین چمن گذاشت.

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۵ بازی به جای مهدی مهدی پور وارد زمین شد و تا پایان در زمین باقی ماند. اسماعیلی طی هفته های اخیر به دلیل عدم دریافت مطالباتش در اعتراض به این موضوع با انتشار متن هایی در صفحه شخصی اش همچنین مصاحبه علیه باشگاه نسبت به این مسائل ابراز نگرانی کرد.

حضور اسماعیلی در دیدار با گل گهر این نوید را به کادرفنی داد که استقلال می‌تواند در دیدار حساس پنجشنبه مقابل آلومینیوم از این بازیکن در ترکیب خود استقلال استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: