کد خبر: ۸۹۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۴۴۱
یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس پس از طلب کالدرون و دستیارانش، مالیات برانکو است که گفته می‌شود یک بدهکاری حدودا ۱۲ میلیاردی را به پرسپولیس تحمیل می‌کند.

دردسر بزرگ برانکو برای پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: چندی پیش دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش در گفت‌وگویی ضمن رد ادعای ابراهیم شکوری اظهار کرد: باشگاه تمام مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کرده است اما آنها باید طبق قرارداد، مالیات قرارداد را هم به اداره مالیات ایران پرداخت کنند و برگه تسویه حساب مالیاتی را به برانکو و دستیارانش تحویل دهند.

وی افزود: ما در ادعای خود به این موضوع اشاره کردیم اما اصراری نکردیم. باشگاه مجبور است گواهی مبنی بر پرداخت مالیات مربوط به قراردادهای سال ٢٠١۵، ٢٠١۶، ٢٠١٧ و ٢٠١٨ تا پایان مدت زمانی که برانکو با پرسپولیس همکاری می‌کرد را ارائه کند. از آنجایی که اداره مالیات کرواسی برگه تسویه مالیاتی را از برانکو درخواست کرده، این موضوع هرچه زودتر باید از سوی پرسپولیس حل شود.

با این وجود هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و این احتمال وجود دارد که برانکو باز هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کند. شکایتی که می‌تواند قوز بالای قوز این تیم باشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
خواهش میکنم کسانی که از قراردادهای اینچنینی رشته ای ندارند لطف کنند چنین مربیان و بازیکنانی برا پرسپولیس نیارند که آخرش بشه اینکه میبینیم آقایان مدیر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: