کد خبر: ۸۹۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۹
بازیکنان پرسپولیس این روز‌ها از مدیران باشگاه خود بابت عدم پرداخت پاداش‌های برد و پیروزی‌های خود دلخور و ناراحت هستند.

صدای پرسپولیسی‌ها درآمد؛ پاداش ما چه شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: شاگردان یحیی گل محمدی تصور می کردند پس از پیروزی شیرین برابر تراکتور تبریز و قهرمانی سوپرجام، باشگاه پاداشی برای آنها درنظر خواهد گرفت اما چنین نشد. بازیکنان پرسپولیس بعد از بُرد شیرین خارج از خانه مقابل مس رفسنجان هم پاداشی دریافت نکرده و حتی قول و وعده ای هم دراین ارتباط نشنیدند!

دراین میان صحبت های استقلالی ها و اخبارپاداشی که فرهاد مجیدی خودش بابت دو برد اخیر به بازیکنان آبی پوش داده مزید برعلت شده تا صدای بازیکنان پرسپولیس درآید. این روزها جعفرسمیعی و دوستانش در باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی از لحاظ مالی روبرو شده و به قول معروف دست آنها خالی است.

پرسپولیسی ها چند روز قبل هم قصد داشتند اعتصاب کرده و از تمرین خودداری کنند اما درنهایت با وساطت یحیی گل محمدی و افشین پیروانی از تصمیم خود منصرف شدند منتهای مراتب بعید نیست درصورت ادامه این روند و عدم پرداخت مطالبات فصل جاری، تمرینات سرخپوشان دچار سکته نشود.

شنیدیم پرسپولیسی ها قبل از بازی با مس رفسنجان، خواستار حضور جعفرسمیعی در تمرین شده بودند که این اتفاق نیفتاد و حالا شنیده می شود شاید امروز و فردا مدیرعامل باشگاه به ورزشگاه شهید کاظمی برود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: