کد خبر: ۸۹۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۸
نماینده مردم تهران در نطق خود در صحن علنی مجلس با اشاره به تلاش برخی برای نفوذ در دولت رئیسی، خطاب به روحانی تاکید کرد: شما و اسلاف غیر مقبول خود که حتی برای به ظاهر خدمت مردم نتوانستند رای تاییدیه نظام را بگیرند در برابر ملت ایران و افکار عمومی محاکمه خواهید شد.

فرصت‌طلبان در تلاشند با نفوذ به بدنه دولت رئیسی به اهداف ناپاک خود برسند/ مردم توپ را به زمین مدعیان اداره امور کشور انداختندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در نطق خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: ملت قهرمان ایران امروز پرچمدار انقلاب در سراسر عالم است و شکی نیست برای نیل به هدف بزرگ باید از پیچ‌ها و گردنه‌های سخت عبور کند؛ آخرین امتحان ملت باغیرت ایران انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری بود که علیرغم مشکلات عدیده معیشتی که بیشتر گریبان اقشار متوسط رو به پایین جامعه را گرفته است. بی‌اعتمادی به دولتمردان که طی هشت سال گذشته به اوج خود رسیده، هیچ یک از مشکلات مانع از آن نشد که ملت قهرمان ایران از آرمان بزرگ خود دست بردارد و با دهن کجی به دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی امیدوارانه برای ساختن فردای بهتر میدان‌دار اصلی کشور باشند. 

وی افزود: با انتخاب رئیس‌جمهور، مردم وظیفه اصلی خود را انجام دادند و توپ را به زمین مسئولان و مدعیان اداره امور کشور انداختند؛ امروز با نگاه به تجربیات گذشته ادامه بازی اصولگرا، اصلاح‌طلب برای مردم واژه غیر کاربردی به حساب می‌آید. امروز از نظر مردم کارآمدی، پاکدستی و تعهد مهمترین معیار انتخاب مسئولان برای خدمت به مردم است. شاید امروز مهم‌ترین انتخاب برای اداره امور کشور انتخاب هیئت دولت و مراتب پایین دستی آن است که متاسفانه مشاهده می‌شود که افراد فرصت طلب که در هر دوره فقط به حفظ منافع خود فکر می‌کند در تلاش هستند تا به نفوذ به بدنه اجرایی دولت به اهداف ناپاک خود برسند. 

نماینده مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: جناب آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب، شما می‌باید صرفاً خود را متعهد به منافع ملی کشور و مردم قهرمان ایران بدانید و در این راه مجلس انقلابی با بدنه‌ای جوان و کارآمد که توانایی خود را تا یک سال گذشته نشان داده در کنار دولت سیزدهم انجام وظیفه خواهد کرد. رانت‌خواران، فرصت‌طلبان، سودجویان و غیر انقلابیون که تلاش می‌کنند با تغییر رنگ چهره خود در دولت و مسئولیت اجرایی استان‌ها نفوذ کنند بدانند مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزیران و رای اعتماد به آنان به کارآمدی، تجربه، مدیریت بالا، پاکدستی و روحیه انقلابی نگاه خواهند کرد و کوچکترین اغماضی در برابر ضعف آن‌ها نخواهد داشت. 

وی با بیان اینکه هر گونه همکاری از رئیس‌جمهور منتخب برای وزارت و استانداری‌ها حتی اگر سوی نماینده مجلس باشد از سوی قاطبه نمایندگان ملت که به گفته رهبر انقلاب مسئولیت آن‌ها بزرگترین مسئولیت در کشور قلمداد می‌شود، ناپذیرفتنی خواهد بود؛ تصریح کرد: سهم جبهه انقلاب و نظام رفع مشکلات مردم و امیدواری آن‌ها به آینده روشن است؛ سهم جبهه انقلاب به روی کار آمدن جوانان مستعد و اعتماد به آنان است؛ سهم جبهه انقلاب نوکری مردم و گوش به فرمان رهبر بودن است. 

نوباوه ادامه داد: در کمتر از ۴۰ روز مانده به پایان دولت دوازدهم شاهد اقدامات خلاف واقع رئیس‌جمهور و برخی از مدیران رده بالا به ویژه در وزارت امور خارجه هستیم که با تشویش افکار عمومی سعی دارند کارنامه هشت سال ناکارآمدی خود را بپوشاند. از سویی با توهین آشکار به نهادهای حاکمیتی سعی دارند اعمال و رفتار خود را مشروع جلوه دهند. اظهارات روز گذشته آقای رئیس‌جمهور مبنی بر وجود بروکراسی در قوه مقننه مانع به نتیجه رسیدن توافق سراسر نیرنگ هسته‌ای است؛ آقای روحانی امروز همگان می‌دانند که نتیجه مذاکرات هشت‌ساله جنابعالی با دوستان غربی هیچ نتیجه‌ای جز تورم ۳۰۰ درصدی و متهم کردن کشور برای ایجاد معامله با چند کشور نبوده است. 

وی گفت: بله صحیح می‌فرمایید؛ اگر قوانین انقلابی مجلس یازدهم برای صیانت از حقوق هسته‌ای که شما از آن به عنوان بروکراسی قوه مقننه یاد می‌کنید نبود، همگان می‌دانند باقیمانده حقوق هسته‌ای ملت توسط عوامل داخلی ظاهر الصلاح و دشمن نابود شده بود. شما و اسلاف غیر مقبول خود که حتی برای به ظاهر خدمت مردم نتوانستند رای تاییدیه نظام را بگیرند در برابر ملت ایران وافکار عمومی محاکمه خواهید شد. 

وی در پایان گفت: خطاب به وزیر خارجه چهل روز آینده کشور می‌گویم آقای ظریف ما یکدیگر را خوب می‌شناسیم؛ مصاحبه اخیر شما با رسانه‌های بیگانه مملو از عدم اعتماد و خودباختگی در برابر دشمن بود و شما تلاش کردید این ناکامی دیپلماسی هشت‌ساله خود را با فرافکنی به گردن تایید شدگان نامزدهای ریاست جمهوری بیندازید. یقینا ملت ایران این اهانت و خیانت را نخواهد پذیرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: