کد خبر: ۸۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۶
یک تابلو نقاشی که توسط «دیوید بویی» خواننده مشهور خلق شده است و اخیرا پس از خریداری به قیمتی ناچیز، کشف شده بود، در یک حراجی ده‌ها هزار دلار فروخته شد.

نقاشی ۴ دلاری را هزاران دلار خریدند!یکی از آثار هنری «دیوید بویی» خواننده مشهور بریتانیایی که اخیرا پس از آنکه از یک فروشگاه کانادایی به قیمت ناچیزی خریداری و کشف شد، روز جمعه در یک حراجی واقع در تورنتو حدود ۹۰هزار دلار به یک مجموعه‌دار آمریکایی فروخته شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری فرانسه، فردی که این نقاشی را به فروش گذاشت یک مجموعه‌دار هنری نیست و تابستان سال گذشته این نقاشی را در کانادا به قیمت ۴ دلار خریداری کرده بود. در آن زمان خریدار پس از مشاهده نام این خواننده، اثر را برای تایید اصالت به کارشناسان هنری معرفی کرد و در نهایت این نقاشی به عنوان یکی از آثار «بویی» شناسایی شد.

پیش از این کارشناسان قیمت تقریبی این تابلو نقاشی را بین ۷هزار تا ۱۰هزار دلار برآورد کرده بودند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: