کد خبر: ۸۹۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۰
تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم دوشنبه شب به مصاف شهرخودرو رفت و با گلهای قایدی و رمضانی موفق به پیروزی شد.

امیدواری مجیدی به مثلث تاثیرگذار هجومی استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، آبی پوشان تهران در حالی توانستند در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم شهرخودرو را شکست دهند که نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم رمضانی و قایدی برای این تیم گلزنی کردند.

ابتدا در دقیقه ۴۷ آرمان رمضانی با استفاده از پاس مهدی قایدی استقلال را به گل رساند و سپس در دقیقه ۱۰۵ مهدی قایدی با استفاده از پاس طلایی ارسلان مطهری دومین گل تیمش را زد تا این ۳ بازیکن عوامل اصلی سازندگی و به ثمر رسیدن هر دو گل آبی پوشان باشند.

در این بازی رمضانی دومین گل فصلش را به ثمر رساند، قایدی هفتمین پاس گل و پنجمین گل فصل را برای خود ثبت کرد و مطهری نیز دومین پاس گل خود را ارسال کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: