کد خبر: ۸۹۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۳۱۰
اژه‌ای:
معاون اول قوه قضائیه گفت: چند سالی است که می‌گویند اقتصاد ما مریض است و طبیب باید ابتدا تشخصی دهد که درد او چیست.

در دوره جنگ اقتصادی باید متناسب با شرایط جنگ پیش رفت
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست با فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و کارآفرینان که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی باید متناسب با جنگ پیش رفت بنابراین اهمیت اقتصاد و تولید در این زمان واضح است.

وی ادامه داد: امروز بحث اقتصاد و تولید اهمیت بسزایی دارد و بیش از هر فردی مقام معظم رهبری به این موضوع توجه دارند و طی سال‌های اخیر با رهنمودهایشان به موضوع اقتصاد اشاره داشتند و ایشان با اشراف خود به مسائل جهان می‌گویند که مسئله اقتصاد اولویت ویژه‌ای دارد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: چند سالی است که می‌گویند اقتصاد ما مریض است و طبیب باید ابتدا تشخصی دهد که درد او چیست اگر نتواند درد را تشخیص دهد داروی مناسب را هم نمی‌تواند تجویز کند.

وی با بیان اینکه اولویت‌ها باید شناسایی شود گفت: باید داروی اقتصاد بیمار را شناسایی کرد. منتخب مردم در انتخابات در طول سالیان گذشته چندین مرتبه به موضوع اقتصاد اشاره کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: