کد خبر: ۸۹۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۹
سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: در حال حاضر سه تیم پایین تر از تیم قشقایی در جدول قرار دارند و به طور حتم ما در لیگ دسته یک خواهیم ماند.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در لیگ دسته یک خواهد ماندبه گزارش خبرداغ  ، داریوش هرمزی سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز پس از تساوی تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه در گفتگو با  مهر، بیان داشت: شاهد بازی خوبی از هر دوتیم بودیم و کسب یک امتیاز از تیم آماده خوشه طلایی که مدعی صعود به لیگ برتر است برایمان بسیار راضی کننده است.

وی افزود: این بازی مصاف دو تیمی بود که ۱۲ پله در جدول با هم اختلاف دارند و کسب یک امتیاز از یک تیم مدعی برای ما که تنها و بدون حامی هستیم قابل قبول است.

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز درخصوص وضعیت تیم قشقایی در جدول اظهار داشت: شک نکنید که قشقایی در لیگ دسته یک باقی می‌ماند و با توجه به اینکه سه تیم پایین‌تر از ما قرار دارند، نمی دانم چرا همواره در خصوص بقای قشقایی در لیگ از من سوال می‌شود.

دیدار تیم‌های شهدای قشقایی و خوشه طلایی ساوه از هفته سی ام لیگ آزادگان، شامگاه گذشته در ورزشگاه پارس شیراز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: