کد خبر: ۸۹۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۹۹
استقلال امروز در شرایطی به مصاف پدیده می‌رود که ۷ بازیکن خود را به دلایل مختلفی در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیدهبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه و از ساعت ۱۹:۱۵ در شرایطی مقابل پدیده مشهد صف‌آرایی خواهد کرد که ۷ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و از حیث کار بسیار سختی را از حالا می‌توان برای فرهاد مجیدی پیش‌بینی کرد. خصوصاً اینکه مشکلاتی که تا پیش از این بین اعضای هیئت‌مدیره و بازیکنان و کادر فنی با احمد مددی مدیرعامل این تیم وجود داشت، در طی هفته گذشته کاملاً به‌صورت علنی در رسانه‌ها مطرح شد و به همین خاطر گفته می‌شود در پایان این دیدار قرار است بازیکنان و کادر فنی، از تمام اختلافات و مشکلات جاری در باشگاه پرده‌برداری کنند که این امر قطعاً بر تمرکز مجموعه این تیم تأثیرگذار می‌باشد.

ترکیب احتمالی استقلال در مقابل پدیده را مشاهده می کنید:

حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی ، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد نادری ، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: