کد خبر: ۸۸۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۳
زاکانی:
رئیس مرکز پژوهش‌ها در پیامی انتخاب ابراهیم رییسی را به عنوان منتخب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تبریک گفت.

حضور اکثریت مردم، «نه بزرگ» به دشمنان و تحریم‌کنندگان انتخابات بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،علیرضا زاکانی در پیامی به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت که شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیام‌های مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمانهای انقلاب به دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحولخواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشاندهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رییسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می خوانم.

والسلام علیکم

علیرضا زاکانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حجت
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
0
کدوم اکثریت؟طبق آمار خودتون پنجاه و دو درصد که رای ندادن ده درصد هم رای سفید وباطله گذاشتن سرجمع میشن شصت ودو درصد که مخالف شمان به بهتون رای ندادن،پس ازکدوم اکثریت حرف میزنید؟ضمنا این آمار شماست که مطمعنم با واقعیت فرق داره،قطعن خیلی کمتر بهتون رای دادن
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
0
پیروز واقعی انتخابات مردم بودندکه پنجاه و دو درصد توی انتخابات شرکت نکردن ده درصد هم رای سفید وباطله دادن واز ترس قطع شدن یارانه یا اخراج ازکار بوده که یعنی شصت ودو درصد مخالف این انتخابات بودند،پس بهتره این تلنگری بشه برای شما تابیشتر به فکرمردم باشید اگر این روال رو ادامه بدید قطعا دوره بعد نود درصد رای نمیدن،مشکلات روبرطرف کنید تا بیشتر ازاین مردم از شما بیزار نشدن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: