کد خبر: ۸۸۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۸۰
نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس گفت: جنگل‌های زاگرس از روز دوشنبه دچار حریق شده است؛ علت اصلی آتش سوزی مشخص نیست و کارشناسان باید بررسی کنند.

جنگل‌های زاگرس از روز دوشنبه دچار حریق شده است/ علت اصلی آتش‌سوزی مشخص نیست/ متولیان استان دستشان خالی است و امکانات نیست/ نیاز به بالگرد داریمبه گزارش خبرداغ ، سیدمحمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جزئیات آتش سوزی جنگل‌های زاگرس، اظهار کرد: متاسفانه آتش‌سوزی طبق معمول هر ساله بخشی از استان کهگیلویه و بویر احمد مخصوصاً حوزه انتخابیه ما را در می‌نوردد و دچار حریق می‌شود.

نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس افزود:‌ ما بارها فریاد زدیم و از مسئولان، متولیان و دست‌اندرکاران درخواست کردیم که چاره‌ای بیندیشند و فکری کنند و مانع از نابود شدن منابع ملی و ذخایر ارزشمند کشور شوند و اجازه ندهند نابود شود. 

وی بیان کرد: نمی‌دانم چه اشخاصی باید پاسخگو باشند و در کشور پای کار حاضر شوند و از این فاجعه جلوگیری کنند. متولیان در استان دستشان خالی است و متاسفانه امکانات نیست. باید بالگرد باشد تا بتواند این آتش را خاموش کنند. مردم با دست خالی کاری از دستشان بر نمی‌آید؛ در مجموع مسئولان متولی باید وظیفه خود را انجام دهند.

موحد ادامه داد: علت اصلی آتش سوزی مشخص نیست. ممکن است یک فرد مرتکب این کار شده باشد یا یک حرکت غیرمترقبه صورت گرفته باشد. درون کوه دام، چوپان و عوامل مختلف وجود دارد و نمی‌توان با قاطعیت اظهارنظر کرد و کارشناسان باید بررسی کنند.

وی در پایان گفت: جنگل‌های زاگرس از روز دوشنبه دچار حریق شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: