کد خبر: ۸۸۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۵۹۴
برخلاف برخی ادعاهای مطرح‌شده درباره فرود اضطراری یکی از پروازهای امروز تهران - کیش، مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرد: انفجاری در کار نبود و پس از فرود اضطراری به دلیل نقص فنی موتور، مسافران با هواپیمایی جایگزین به کیش رفتند.

جزئیات فرود اضطراری پرواز تهران - کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : برخلاف برخی ادعاهای مطرح‌شده درباره فرود اضطراری یکی از پروازهای امروز تهران - کیش، مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرد: انفجاری در کار نبود و پس از فرود اضطراری به دلیل نقص فنی موتور، مسافران با هواپیمایی جایگزین به کیش رفتند.

شامگاه چهارشنبه کلیپی در فضای مجازی منتشر شد و برخی رسانه‌ها ادعا کردند یکی از پروازهای عصر دیروز تهران - کیش به دلیل انفجار در موتور هواپیما به تهران بازگشته است.

حسن رضایی‌فر مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره گفت: برخلاف ادعای مطرح‌شده انفجاری در کار نبود. شخصا در فرودگاه مهرآباد حاضر شدم و با خلبان گفت‌وگو کردم.

وی افزود: بر اساس اظهارات مطرح‌شده از سوی خلبان پرواز شماره ۶۹۸۴، هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۱۹‌:۳۰ که از تهران به مقصد کیش پرواز کرده با نقص فنی در موتور شماره یک مواجه شد و خلبان تصمیم گرفت به دلیل افزایش حرارت این موتور به تهران بازگردد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این پرواز منجر به بروز حادثه‌ای نشد، افزود: خلبان با موفقیت فرود اضطراری را در فرودگاه مهرآباد انجام داد و پس از مدتی تاخیر، مسافران با هواپیمایی جایگزین به کیش پرواز کردند.

مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه این پرواز حدود ۷۸ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت، گفت: موتور این هواپیما هم اکنون در حال بازبینی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: