کد خبر: ۸۸۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۵
سبحانی نیا:
رئیس ستاد حکمت ابراهیم رئیسی تاکید کرد که تنها کسی که با توجه به ارتباط تنگاتنگ اش یک پویایی ایجاد کند شخص آقای رئیسی است.

در میان کاندیداها تنها کسی که وحدت رویه ایجاد می‌کند «رئیسی» استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سبحانی نیا رئیس ستاد حکمت ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در همایشی که به همت ستاد مرکزی مردمی اقتصاددانان و صنعتگران این کاندیدای ریاست جمهوری برگزار شد، درباره راهبرد نزدیک صنعت و تولید کشور گفت: مسوولان باید اینجا اغراق کنند که غفلت بزرگی کردند. بیش از ۹۳ درصد اشتغالشان را از فرایند تولید ناخالص داخلی به دست می آوردند اما در ایران به چه شکل است؟

وی تاکید کرد: باید نگرش مان را تغییر دهیم و با امید اینکه این تغییر نگرش در آقای رئیس است به این سمت می رویم.

صنعت و تولید و خودرو را به فنا بردند. امروز به عنوان کارشناس در تببین حرکت های رو به جلو در این بخش ها باید افکار را روشن کنیم.

استاد دانشگاه شریف و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:منشاء حرکت در این است که بعد از ادغام وزارت بازرگانی و صمت ریشه بازرگانی و تولید در کشور زده شده است. از فرایند تولید در صنعت و خودرو سهم جی دی پی کشور چقدر است؟

سبحانی ادامه داد: در این ده روز باقی مانده تا انتخابات جمع شدیم و می گوییم تنها کسی که در بین این هفت نفر وحدت رویه در تصمیم سازی ها ایجاد می کند آقای رئیسی است. ما هنوز نمی دانیم صاحب فرایند صنعت و اقتصاد کشور چه کسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: