کد خبر: ۸۸۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۸
سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: وضعیت توجه به این تیم به گونه ای است که ما را برای تمرین به ورزشگاه پارس در شهر شیراز راه نمی دهند.

تیم فوتبال قشقایی رابرای تمرین به ورزشگاه پارس راه نمی دهندبه گزارش خبرداغ، داریوش هرمزی درپی برتری تیمش مقابل گل ریحان، بازهم از بی توجهی مسئولان ورزشی به این تیم انتقاد کرد و در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این برد را به شهدای امنیت ایل قشقایی تقدیم می‌کنیم و جای تأسف برای مسئولین استان دارد که همچنان نگاهی به این تیم نمی‌کنند.

وی ادامه داد: طبق روال و قانون یک تیم می‌تواند در ورزشگاه پارس تمرین کند اما اجازه تمرین در این ورزشگاه به ما داده نمی‌شود به گونه‌ای که به نظر می‌رسد که ما تیم شهر شیراز و استان فارس نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز تصریح کرد: این دیدار از جهت آنکه تیم ما در خطر سقوط قرار داشت بسیار حساس بود و به ثمر رساندن سه گل در این بازی ارزشمند است.

هرمزی یادآور شد: متأسفانه تیم قشقایی بسیار تنهاست به طوری که در زمان بازی از ورود عوامل تیم از جمله تدارکات و روابط عمومی باشگاه به درون ورزشگاه ممانعت شد و این یک فاجعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارتیم های شهدای قشقایی و گل ریحان البرز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان، با برتری ۳ بر ۲ یاران قشقایی در شیراز به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: