کد خبر: ۸۸۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۵
وزارت دفاع آمریكا مدعی است، که كشتی جنگی روسی از طریق تداخل در سیستم های دفاعی ایالات متحده، دو موشک از سیستم پیشرفته پدافند هوایی / دفاع موشکی آمریکا را سرنگون کرده است.

ناو جنگی روسیه دو موشک پیشرفته آمریکایی را سرنگون کردوزارت دفاع آمریكا اعلام كرد: كشتی جنگی روسی كارلیا (كشتی شناسایی نظامی) با فاصله كمتر از دو كیلومتر به آب های سرزمینی ایالات متحده نزدیک شده و دو موشک پیشرفته اس ام-۶ آمریكا را از كار انداخته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از اسپوتنیک، این وزارتخانه افزود: طبق اطلاعات اولیه، ما در مورد استفاده از سیستم خلاء الکترونیکی ناشناخته اما بسیار قدرتمند صحبت می کنیم.

وزارت دفاع آمریكا ادعا می كند، كه در ابتدا ردیاب های آمریكایی نتوانسته اند از نزدیكی یک ناو جنگی روسی به آب های سرزمینی آمریكا جلوگیری كنند و پس از آنكه به فاصله فقط یک مایلی دریایی از آبهای سرزمینی آمریكا نزدیک شد، معلوم شد كه خدمه کشتی كارلیا از طریق تداخل در سیستم های ایالات متحده، دو موشک از سیستم پیشرفته پدافند هوایی / دفاع موشکی آمریکا را سرنگون کردند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: