کد خبر: ۸۸۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۳
تنفر عمومی از اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی (اسفند 98) رخ نشان داد؛ تنفری که به اعتراف چهره‌های اصلی این جریان مبنی بر کاهش پایگاه اجتماعی اصلاحات و آغاز راهبرد «فاصله‌گذاری با دولت» انجامید.

کیهان: مردم از اصلاح طلبان نفرت دارند/ آنها رای حداقلی‌ هم ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان :مدعیان اصلاحات در ابتدا سعی کردند با طرح ادعاهایی مانند اینکه کاندیدا نداشتیم و... عدم اقبال مردم به طیف‌های اصلاح‌طلبان را توجیه کنند درحالی‌که آنان در انتخابات اسفند 98 با چندین لیست مانند «ائتلاف اصلاح‌طلبان حامی ‌دولت»، «یاران اصلاحات»، «یاران‌ هاشمی»، «لیست ائتلاف برای ایران» و... با سرلیستی چهره‌هایی چون مجید انصاری، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب و... در انتخابات شرکت کردند و سرلیست‌های آنها هیچ‌کدام حداقلی‌ترین رأی‌ها را هم نیاوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
حسین شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان نوشت: مردم از اصلاح‌طلبان نفرت دارند.

آقای شریعتمداری،
مردم از انقلاب که اصلاح‌طلبان هم طرفدارشند نفرت دارند زیرا در 42سال گذشته فهمیده‌اند حاصل انقلاب فقط جنایت و خیانت و فساد است.
سیر یک روز طعنه زد به پیاز، که تو مسکین چقدر بد بوئی.
گفت از عیب خویش بی‌خبری، زان ره از خلق عیب می‌جوئی.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: