کد خبر: ۸۸۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۱
بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی صنعت پتروشیمی درنخستین نمایشگاه توانمندسازی وحمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی( ره )حضور پیدا کرد.

حضور بانک تجارت در نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امامبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ،آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی( ره ) به منظور حمایت و تامین نیاز های شرکت‌های پتروشیمی با حضور شریفیان معاون مدیرعامل بانک در راهبری بازار و توسعه کسب و کار، مدیران شرکت های پتروشیمی و جمعی از مسئولان و مدیران این حوزه برگزار و بانک تجارت با برپایی غرفه، پذیرای مدیران شرکت های تخصصی پتروشیمی بود.

معاون مدیرعامل بانک تجارت با حضور دراین نمایشگاه در دیدار باتعدادی از مدیران عامل پتروشیمی در منطقه ماهشهر و بندر امام برحمایت بانک تجارت از شرکت های پتروشیمی تاکید کرد.

شریفیان همچنین در بازدید از شرکت های پتروشیمی با تاکید برتجربیات ارزشمند بانک تجارت در ارائه خدمات ارزی و ریالی و صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی به شرکت‌های پتروشیمی افزود:این بانک آمادگی کامل برای به‌کارگیری توان و ظرفیت فنی و تخصصی مجموعه، برای گسترش پروژه‌های آتی پتروشیمی درشرکت های مستقر درماهشهر و بندر امام را دارد.

نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی( ره )با همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ماهشهر و با هدف تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی و حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی منطقه در حال برگزاری است و بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی صنعت پتروشیمی در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: