کد خبر: ۸۸۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۴
قاضی‌زاده هاشمی در رادیو ایران:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز گرانی و مشکلات اقتصادی ثبات ذهنی مردم را بهم ریخته است؛ به همین دلیل اولین چیزی که به آن می پردازیم، ثبات اقتصادی است.

اولویت اقتصادی دولت من ایجاد ثبات است/ همه زوایای کشور را می‌شناسمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه شمارش معکوس رادیو ایران گفت: بنده پزشک متخصص جراح سر و گردنو گوش و حلق و بینی هستم. دانشیار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی هستم. کودکی من در انقلاب و نوجوانیم در جنگ که افتخارجانبازی هم دارم. ٢٠ سال است که سابقه کار اجرایی و سیاست ورزی دارم. رییس دانشگاه و قائم مقام وزیر و مشاور وزیر شدم. ۵ سالی استکه عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هستم. آخرین سمتم در مجلس هم نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بوده.

وی ادامه داد: به عنوان کسی که تقریبا همه زوایای کشور را شناخته و در حوزه‌های مختلف نظام نقش داشته‌ام، فکر می‌کنم یکی از کسانی هستم که اشراف نسبی و قابل قبولی از همه موضوعات کشور دارم.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: نام دولت من دولت سلام و شعار دولت من ثبات و آرامش است. امروز گرانی و مشکلات اقتصادی ثبات ذهنیمردم را بهم ریخته است؛ به همین دلیل اولین چیزی که به آن می پردازیم، ثبات اقتصادی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: