کد خبر: ۸۸۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۸
سعید محمد، کاندیدای ردصلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از سیدابراهیم رئیسی حمایت خواهیم کرد و به تیم‌های استانی سپردیم که به تیم آقای رئیسی کمک کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو: سعید محمد، کاندیدای ردصلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از سیدابراهیم رئیسی حمایت خواهیم کرد و به تیم‌های استانی سپردیم که به تیم آقای رئیسی کمک کنند.

حمایت رسمی سعید محمد از رئیسی

 سعید محمد گفت:طبق بررسی‌ها و جلساتی که از جمله با آقای ‎رئیسی داشتیم به این نتیجه رسیدیم هم از لحاظ تطابق دیدگاه و هم از لحاظ رای آوری به رغم رفاقت و ارادت ما به همه‌ی عزیزان جبهه‌ی انقلاب، ایشان مصداق اصلی برای کمک ظرفیت ما در این عرصه هستند.

وی ادامه داد: ما برای کمک به جبهه‌ی انقلاب، هیچ شرط و پیش شرطی برای دولت آینده نداریم و مسائلی هم که در رسانه‌ها و فضای مجازی صحبت می‌شود ابدا مورد تایید ما نیست و خواهش هم می‌کنیم چنین مسائلی مطرح نشود و هدف اصلی اقتدار نظام اسلامی و ‎مشارکت حداکثری باشد و بس!

وی اظهار کرد: از سیدابراهیم رئیسی حمایت خواهیم کرد و به تیم‌های استانی سپردیم که به تیم آقای رئیسی کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: