کد خبر: ۸۸۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴۳
مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان گفت: امروز بدون هیچ بدهی به سازمانی برای نخستین بار علاوه بر خروج از بحران، تمامی بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کرده ایم.

بدهی‌های شرکت زغال‌سنگ کرمان تعیین تکلیف شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان، باقر نیک طبع در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل باغ شاهزاده ماهان کرمان افزود: این شرکت ماهانه بیش از ۳۰ میلیارد تومان سوددهی داشته و از ماده ۱۴۱ خارج می‌شود.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان افزود: این شرکت همزمان با جهش تولید، به بخش کارگری نیز توجه داشته که سه هزار و ۱۶ نیروی کار داشتیم و از این میزان یکهزار و ۷۱ نفر ضعیفتر بودند که با طبقi بندی مشاغل و اجرای آن از زمان پرداخت حقوق خردادماه ۹۹ حقوق کارگران شرکت را به بیش از ۲ برابر رساندیم.

نیک طبع خاطرنشان کرد: پرسنل معادن زغال سنگ کرمان ۶ هزار و ۹۸۰ فرزند دارند که از این میزان بیش از ۲ هزار نفر نابغه هستند که آنان را تحت پوشش گرفتیم و با پرداخت کمک هزینه تحصیلی از آنان حمایت کردیم.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از معادن جدید در افق سال ۱۴۰۰ ازجمله معادن هشونی و پابدانا آغاز شده که خروجی آن در ماه های آینده مشاهده می شود.

مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان ادامه‌داد: کارگاه های معدن همکار نیز آماده بهره برداری است که باید بتوانیم کارگر مورد نیاز آن را تامین کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: